السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


الواجب ده تم تدبيسي فيه من أخي الكريم ذئب الظلام 


الواجب عباره عن سؤالين 

هل انا فضوليه وهل احب التدخل في شئون الاخرين ؟

ما هي الاسئله التي تستفزني ؟



بالنسبه للسؤال الاول :

هل انا فضوليه وهل احب التدخل في شئون الاخرين ؟

اعتقد إن أفضل إجابه استطيع الحصول عليها لهذا السؤال من الآخرين والمحيطين بي 

لكن سأخرج من نفسي قليلاً لأجاوب كإنسانه غريبه عن نفسي

انا بطبعي لا احب أن يتدخل احد في شئوني ولذلك فأنا احاول ان لا اتدخل في شئون الاخرين

لكن لنتكلم بصراحه فإن معظم النساء عندهم حب الفضول 

واحياناً بلاقي نفسي عندي حب الفضول ده لكن عمري ما بطلب من حد إنه يكلمني عن اي حاجه تخصه إلا إذا هو إتكلم فيها ووقتها بتكلم عادي وبالطبيعي بعرف عنه حاجات 

لكن زي ما قلت مش بطلب ولا بسأل اي حد عن اي شئ يخصه 

اللي عايز يكلمني عن شئونه الخاصه فأهلاً به 

واللي مش عايز بردوا اهلاً به لأن دي حريه شخصيه 

بالنسبه للسؤال الثاني:

ما هي الاسئله التي تستفزني ؟


بصراحه كتير اوي اوي
1- يعني مثلا اكون جايبه هديه لحد ويعجب بيها ويروح على طول سائل هي بكام ويقولي انا بس بسأل عشان عجبتني اوي

يعني هو انا بجيبلك هديه عشان اخد منك حقها >>>> ناس غريبه

2- سؤال تاني لما اكون داخله محل اشتري منه حاجه وأسأل عن تمن اي حاجه عجبتني والاقي اللي بتبيع بتسألني سؤال بايخ اوي ( هو حضرتك هتشتري ؟) يعني ياريتها قالت هو حضرتك هتشتري ده كان معقول شويه لكن السؤال ده فعلاً بينرفزني لسبب إن انا مش من النوع الناس اللي بتحب تلف وتتفرج على الحاجات في المحلات من غير ما تشتري 

يعني لما بدخل اشوف حاجه ببقى خلاص هشتريها 

وطبعاً الاسئله المستفزه كتير اوي في حياتنا لكن كفايه عليكم كده

بمرر الواجب ده إلى 



تامر نبيل صاحب مدونة افكار حره


بوسي صاحبة مدونه ازياء


احمد عاشور صاحب مدونة آفاق طبيه

وداد صاحبة مدونة شوق وحنين